Komplexní podpora pro náš monitorovací software CARMEN.
800 až 1 000 dotazů ročně od různorodé skupiny uživatelů na náš monitorovací software CARMEN pro záznam a vyhodnocování komunikace sběrnicových systémů vozidel.
Jira (správa ticketů), Confluence (dokumentace), Microsoft Teams (vzdálené relace s uživateli)
Naše podpora představuje nejdůležitější rozhraní pro uživatele systému Carmen E/E. Vzhledem k vysoké technické složitosti aplikační oblasti a agilnímu procesu vývoje je od týmu podpory vyžadována rychlá a přesná komunikace s často několika zúčastněnými stranami. Kromě rychlé pomoci při řešení akutních problémů jsou často zaznamenávány nové funkce a požadavky, které zpracovává náš tým podpory v úzké spolupráci s uživateli a zákazníky.
Skupina uživatelů společnosti Carmen pochází z nejrůznějších pracovních oblastí našeho klienta a jeho dodavatelů. Tato heterogenita vyžaduje a umožňuje přesně identifikovat trendy a budoucí technologické požadavky. Tyto poznatky jsou cenné i pro další projekty.
Zajištění kvality během vývoje známého programu z finanční správy.
Systém založený na umělé inteligenci, který zjednodušuje a zvyšuje efektivitu vývoje softwaru.
SiNK je nástroj, který interpretuje Autosar nebo obsah souboru Autosar. Zvládá obrovské soubory a složité dotazy, což výrazně zjednodušuje a urychluje zpracování informací.
codemanufaktur s.r.o.
Registrováno u: Městský soud v Praze
Registrační číslo: C 367365
IČ: 17147531
DIČ: CZ17147531
Sídlo společnosti:
codemanufaktur s.r.o.
Rašínovo nábřeží 383/58
128 00, Praha 2 – Nové Město
Místo výkonu práce:
codemanufaktur s.r.o.
Klatovská třída 5/7
301 00, Plzeň
Marta Tomášková, jednatelka společnosti
mto@codemanufaktur.cz